ny inspiration & simturer

Den här veckan har gått fortare än fortast. Blev helt klar med mitt klimatkapitel idag, har varit värdelös på att skriva på de nya kapitlen till boken men föreläsningarna har tagit all min tid och energi. Men idag fick jag tillbaka inspirationen efter en simtur. Tänkte bara önska allihopa en underbar helg och dela med mig av ett väldigt fint mail som förgyllde min dag.
"Hej Nanny-Maja,

Du var och föreläste hos oss på Djupedalskolan förra veckan. Dagen efter
fick alla i min klass reflektera över föreläsningen och de tyckte helt
enkelt att du var FANTASTISK! Det var det bästa föreläsningen de hade
varit på och detta var ALLA helt eniga om. Du lyckades få dem att tänka
på att de där små sakerna gör betydelse. En tjej i 9:an uttryckte sig så
här idag: Det är jobbigt att ni har fått oss att tänka så mycket nu går
jag runt och släcker lampor och tänker på det hela tiden. Visst är det
härligt! Stort TACK för din föreläsning som var kanonbra, under mina år
som lärare har jag inte träffat någon som lyckats beröra eleverna som
du.

Mvh
(lärare på ------skolan)"

Kommentarer
Postat av: Petter

fyfan vad ärligt skönt det måste kännas att få gå och lägga sig med en sån där kommentar bakom sig från dagen. Heja dig och jorden på ditt vis! :)

2008-11-17 @ 08:23:14
Postat av: kk

wao ;)

2009-12-15 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback