wikipedia kunskaper om vackerhet

På Måndag håller jag en föreläsning i på Lidingö klimat och miljökonferens 2008 och på Onsdag på en inspirationsdag för SV här i Umeå.




Ha en fin helg. 
Unna er något vackert! (och då menar jag riktigt riktigt vackert. alltså vacker påriktigt! en snygg tröja eller ett par skor gills inte. Däremot en känsla eller en upplevelse, de gills absolut)

"Den subjektiva upplevelsen av skönhet innefattar ofta en tolkning av någon entitets balans eller harmoni med naturen, vilket kan medföra attraktion och känslomässigt välmående."
Wikipedia

Kommentarer
Postat av: mus

Jag vet att jag träffar dig om ett par timmar, men jag måste skriva frågan här. Risken att jag glömmer fråga då du anländer är nämligen stor.



Har du köpt och parkerat vemfanbryrsig.se hos loopia?



så.

herrah ses snart hare bra tack hej kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback