vilse i Örebro och lyckade föreläsningar

Sitter på Örebro tågstation och väntar på ett tåg, eftersom jag missade mitt andra. Har blivit väldigt duktig på att åka tåg och buss och det här var faktiskt första missödet på hela hösten.

Har haft 3 lyckade föreläsningsdagar i Borlänge, Karstad och Storfors. Imorgon ska jag föreläsa i Hedemora och på Fredag i Mora på Miljötinget. Det förvånar mig att jag inte tröttnar på att stå och säga samma sak timme efter timme men det gör jag inte. Det är lika roligt att föreläsa varje gång. Något som dock är lite tröttsamt är alla resor. Tänk vad skönt det skulle vara att kunna teleportera sig.


Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Anton Westin

Tjenare! såg dig i Mora (miljötinget).

Det blev andra gången! :D du var på min skola tidigare också, men det var minst lika intressant den här gången.

Jag är så jävla imponerad av dig!! :D

Skit,skit, skit, skitbra föreläsningar båda gångerna, och det tycker mina kompisar också!



kram

Anton, Iggesund

2008-11-10 @ 21:02:35
Postat av: Anonym

Jag såg dig också på Miljötinget! Tyckte du var så jävla bra så jag googlade fram mig hit! haha..

Du tog upp intressanta saker på din föreläsning och berättade om dem på ett väldigt bra sätt, jag lyssande på varenda ord du sa :D //SARA, Alfta

2008-11-10 @ 21:52:28
Postat av: Miahabo (Marja) (Isaacs syster)

hej Nanny-maja, hoppas du kommer ihåg vem jag är, anyway så brukar jag stalka dig lite ibland och se vad du håller på med, hoppas bland annat att det gick fint i Vindeln igår... Kan du inte komma till göteborg och prata på nåt kulturhus eller så så att man kan få lyssna på dig någon gång? :)

Må så fint i den fortsatta klimatkampen

<kram från göteborg

2008-11-11 @ 11:06:28
Postat av: linnea

såg dej på miljötinget, du va grym!

jättebra föreläsning o super inspirerande! :D

tack så mkt, kram linnea

2008-11-11 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback