Värdet av umgänge och frihet i fjällen

Vi tog oss i kragen och styrde upp en sista vinterhelg i Umnäs, mitt paradis på jorden. Vi fyllde helgen med sköna diskussioner, världens mysigaste 75 mil i bil, bastu- och snöbad, snowboard- och slalomåkande, otroligt mycket fullkornspasta, en fjälltur, solbrända kinder och massvis med runthoppande i pudersnö. Kvällarna spenderade vi mest framför elden och pratade om allt från att mina föräldrar har en grym skivsamling till universums oändlighet. 

Jag skulle vilja tillägna detta inlägg till det underbara gäng som följde med i helgen, jag beundrar er för att ni besitter den ovärderliga  konsten att göra något vackert av något så enkelt som 6 människor i ett hus med lite tid och en eld. 
Massvis med kärlek till er.







Vi människor har en förmåga att uppskatta varandra alldeles för lite om dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback