Nytt jobb och förvirrad förstoppning

Plötsligt förvandlas jag till en liten liten liten, ungefär 5 cm lång ingenalls. Jag har inga åsikter för jag är rädd för att tycka eller föreslå fel saker. Jag smyger runt och aktar mig för att vara ivägen. Jag vågar inte fråga av rädsla att klassas som korkad. Jag försöker passa in. Men jag vet mycket väl att det är helt fel teknik, eller teknik och teknik, det är en typsikmaja reaktion. Jag får banne mig ta och ge mig, för med den här förstoppade inställningen kommer jag ingen vart. Jag är less på att få ångest för minsta lilla "snesteg". Nu är det avslappade rörelser, impulsfrågor, allamöjliga åsikter och mitt vanliga jag som gäller.

Kommentarer
Postat av: linnea

Men du har ju inte fått jobbet för att du är dålig utan för att du är bäst ;)

2007-02-09 @ 22:21:44
Postat av: Isak

Skriv mer, jag läser!
bra sagt linnea

2007-05-29 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback