Tillbaka från fjällen

Tillbaka från en helt underbar vecka i fjällen.
Imorgon åker jag till Gotland för att föreläsa där i två dagar och sedan vidare till sthlm för föreläsningar i Tullinge och Haninge.

Jag hoppas ni ätit mycket ekologiska ägg och inte överkonsumerat fjädrar. Jag hoppas också att ni haft en underbar påskhelg, varit ute mycket och njutit av livet.

Jag var med på radion imorse och pratade om framtiden, om ni är intresserade så gå in på sr.se och lyssna på annandagsmorgon i P1.

Kommentarer
Postat av: emiliaaaaa

På tisdag, ska vi få lyssna på dig i skolan! =)

Postat av: linnea

Ska ni fjällvandra något i sommar?

2009-04-23 @ 10:56:33
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Grymt bra föreläsning du gjorde på Wenströmska lärde mig mycket.;)gracias(;

2009-09-08 @ 17:36:30
Postat av: Elias//satt brevid twilight snubben-.-'

TACK, jag älskade verkligen din föreläsning i BCJF(Bålsta)02/02-2019 den fick mig att tänka mer på va jag gör under en dagens tid och ta vara på just den tiden!



hoppas du kan ursäkta min kompis bara xD

2010-02-02 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback